• איך בוחרים במוצר חדש?
  • איך גורמים לאנשי המכירות למכור יותר?
  • איך משפרים את השירות ללקוחות?

בהדרכה של מכון ציגלמן נלמדים כלים מעשיים קלים ליישום.
ההדרכה תורמת לשדרוג בשיטות השיווק המופעלות אצל מאות אירגונים בארץ, ולגידול משמעותי בייצוא הישראלי לחו"ל.


א. הדרכה פנים ארגונית
  • תכנון אסטרטגי - עבור הדירקטוריון
  • ניהול שיווק - עבור הנהלה פנימית
  • ניהול מכירות - עבור מנהלי סניפים ועוד
  • עבודה בגישה שיווקית (כולל: שירות)  - עבור כלל העובדים. 

      כלים לדוגמה אשר נלמדים בהדרכה:
  • תוכנית שיווק שנתית
  • תוכנית מכירות שבועית
  • טבלת השוואה בין פלחי שוק של לקוחות
  • טבלת השוואה בין אתרי אינטרנט של מתחרים
  • מיפוי מוצרים לפי מודל בוסטון
  • טבלה ובה עשרים פרמטרים המשמשים לבחינה של מוצרים חדשים
  • מודל מתימתי המשמש להשוואה בין הפצה עצמית לבין הפצה הנעשית דרך דרגי ביניים של מפיצים ודילרים.
  • שאלון בסקר שביעות רצון לקוחות
  • שאלון בחקר של ריג'קטים
  • טבלת התנגדויות ותשובות, לשימושו של איש המכירות
  • הגדרת תפקיד לעובדי שיווק, כמו רכז מרקום או מנהל מכירות.

ב. הדרכה בכנס לקוחות:
  • עשרה סיפורי שיווק והלקח הנלמד מאת כל אחד מהם
  • כיצד כל עובד הוא שגריר של הארגון בו הוא עובד ויכול לסייע לשיווקו?

ניתן להזמין:
  • הרצאת אורח.
  • יום הדרכה מלא.
  • קורס בן כמה מפגשים ובכל אחד כ-5 שעות אקדמיות.

לקראת ההדרכה, אנו נוהגים לקבל תדרוך אצלנו מעת נציגכם אודות השוק וכו' ואז, אנו כותבים תקציר מודפס מפורט. התקציר הזה מחולק לכל המשתתפים.
 
ישקר (יצרן כלי עבודה) - אגף מנ"פ, בנושא: שיקולים שיווקיים בעת פיתוח מוצר או שוק

ישקר (יצרן כלי עבודה) - אגף שיווק, בנושא: שיווק של מוצרים טכנולוגיים בחו"ל

רפא"ל (יצרן אלקטרוניקה), בנושא: פיתוח עיסקי דרך רכישת חברה בחו"ל

מנדלסון - (מפיץ של אספקה טכנית) מנהלי סניפים וצוות מוכרנים, בנושא: מכירה של אביזרי צנרת ואספקה טכנית

גמל שריד (יצרן כלי עבודה) - אגף שיווק, בנושא: כיצד לכתוב תוכנית שיווק שנתית על סמך תוכנית אסטרטגית שנכתבה קודם לכן

טבע נאות (רשת חנויות נעלים) - מנהלי חנויות, בנושא: כיצד לעשות שיווק קמעונאי באזור המכוסה על ידי החנות או הסניף.

הדרכה וייעוץ שיווקי

בין הלקוחות שנהנו מהדרכה של מכון ציגלמן: