התקשרו: 04-8257966 או השאירו פרטים, ונציג ממכון ציגלמן
יצור איתכם קשר בהקדם:
1
חקר של השוק - (Analysis: Description and Explanation) 1. קונים: כ-6 פלחי שוק שונים
2. סוחרים
3. מתחרים לעתים, שלב זה כולל גם אומדן של גודל השוק ושל דרך חלוקתו בחתכים עיקריים.
5 שלבים בעבודה שלנו:
הערכה-(Evaluation) 1. ניתוח של מכירות קודמות מטעם העסק עבורו אנו עובדים: א. לפי פלחי שוק ב. לפי האזור בארץ ג. לפי גודל קניה 2. הערכה של שיטת השיווק הקיימת בעסק.
2
המלצות- (Prescription) 1. המלצה על שיפורים באסטרטגיה וגם בשיטת השיווק:
א. תשתית לשיווק
ב. פעולות שיווק:
1. אסטרטגית שיווק
2. תמהיל שיווק
3. ניהול מכירות 2. אומדן עלות (תקציב) של שיווק בעסק לשנה קדימה
3
4
תחזית - (Prediction) תחזית למכירה שנתית לעסק אשר אודותיו העבודה מבוצעת; זוהי מכירה אשר תושג עם אימוץ של תמהיל שיווק מומלץ.
5
תוצאות והמלצות שיווקיות נוספות- (Prescription) 1. תכנון של מבנה ארגוני רצוי במחלקת שיווק בעסק = מי יעשה מה?
2. תכנון של עזרים עיקריים של קידום מכירות לעזרת מחלקת השיווק.