התקשרו: 04-8257966 או השאירו פרטים, ונציג ממכון ציגלמן
יצור איתכם קשר בהקדם:
בספר יש התייחסות לשאלות עיקריות אשר מעניינות יזמים ומנהלים בענף התיירות:
כיצד לבצע תחזית מכירות למיזם תיירותי חדש?
כיצד לזהות את פלחי השוק של קונים אפשריים לאותו מיזם חדש?
אילו קבצי מידע שיווקי כדאי לנהל אצל התיירן?
כיצד לכתוב תוכנית שיווק שנתית אצל התיירן?
כיצד לחלק את תקציב השיווק בין המגזר הציבורי (עמותות תיירות, ממשלה) ובין המגזר הפרטי של התיירנים?
האם וכיצד ניתן לשווק במשותף כמה תיירנים?
מהו מבנה ארגוני רצוי ביחידת השיווק של התיירן?
מהם הכלים העיקריים אשר משמשים את אנשי המכירות, אם וכאשר הם יופעלו מטעם התיירן?
שיווק תיירות
10 כללים לשיווק
שיווק בעמותות
הספר דן בנדל"ן למגורים וגם בנדל"ן מסחרי.
בספר יש התייחסות לשאלות עיקריות אשר מעניינות יזמים ומנהלים בתחום הנדל"ן:
האם וכיצד יש לבצע עבודה של חקר שוק עבור נדל"ן חדש?
כיצד לכתוב תוכנית שיווק עבור פרוייקט נדל"ני?
איך לזהות את פלחי השוק של הקונים?
האם לקדם מכירות של נדל"ן למגורים דרך מועדוני צרכנים?
האם למכור או להשכיר את הנדל"ן המסחרי?
איך לעשות קידום מכירות בשיטות שהן "מתחת לקו" (BTL)?
מהו מבנה ארגוני רצוי במחלקת שיווק בחברת בניה?
מהו תקציב שיווק שנתי אותו רצוי להקצות עבור נדל"ן חדש?
שיווק נדל"ן
האם שמעת אודות הספרים שלנו?
בספר יש התייחסות לשאלות עיקריות אשר מעניינות יזמים וגם מנהלים בחברות ואף בעמותות:
כיצד לשמר לקוח קיים?
את אילו קבצי מידע שיווקי כדאי לנהל?
כיצד לבצע עבודה של חקר שוק?
כיצד נראה דו"ח בקרה רבעוני על ניהול המכירות?
כיצד לכתוב תוכנית שיווק שנתית?
כיצד לזהות את פלח השוק המתאים עבור המוצר "שלנו"?
מהו תקציב השיווק הנדרש עבור כניסה אל שוק חדש, או הוספה של מוצר חדש?
מהם הכלים העיקריים אשר משמשים את אנשי המכירות?
בספר נבחנות ארבע פונקציות השיווק הנעשות בעמותה:
1. הפעלה של מתנדבים
2. גיוס של חברים וייצוגם כלפי הרשויות
3. שיווק של שירותים
4. גיוס של תרומות
בספר תמצאו התייחסות לשאלות עיקריות אשר מעניינות מנהלים בתחום העמותות:
כיצד צריך להיראות מאגר מידע שיווקי המנוהל בעמותה?
איך לכתוב תוכנית שיווק שנתית עבור העמותה?
איך לזהות את פלחי השוק של הקונים?
כיצד לחלק את תקציב קידום המכירות בין פעולות שהן "מעל לקו" (ATL) לבין פעולות שהן "מתחת לקו" (BTL)?
מהו מבנה ארגוני רצוי ביחידת שיווק אשר בעמותה?
מהם הכלים העיקרים אשר משמשים את אנשי המכירות, אם וכאשר הם יופעלו מטעם העמותה?
הספרים לא נמכרים בחנויות, כי אם מוזמנים מאיתנו בדיוור ישיר.
הוצאה: מכון ציגלמן לחקר השיווק.
הספרים מבוססים על ניסיוננו בעבודות של תכנון אסטרטגיית שיווק, או של הדרכה בתחום השיווק, עבור ארגונים רבים.
איך מזמינים ספר?
תוכלו להזמינו מאיתנו בטלפון, בפקס חוזר, או במייל, עם מילוי הטופס שלעיל.
תיאורו:
כריכה קשה, 230 עמודים
תיאורו:
כריכה קשה, 240 עמודים
תיאורו:
כריכה קשה, 200 עמודים
תיאורו:
כריכה קשה, 135 עמודים
צינורות שיווק למוצרי תעשייה
יותר ממאה מנהלים בכירים, כבר הזמינו את הספר של ציגלמן, בנושא צינורות שיווק למוצרי תעשייה!
הספר דן בנושאים הבאים:
האם רצוי לבחון את צינורות השיווק כבר בשלב בו מבצעים חקר שוק עבור מוצר חדש?
האם להקים שותפות אסטרטגית עם חברה זרה כאשר מבקשים לייצא לחו"ל?
האם יהיו ליצרן צינורות שיווק נפרדים כלפי כל פלח שוק?
כיצד לגשת למכרז לרכש בטחוני בחו"ל?
מה צריך להיות רוחב של צינור שיווק בדרג של נציגי מכירות (reps) או בדרג של "דילרים" (dealers)?
עם אילו מועמדים רצוי להתקשר, לצורך הפצה בשוק יעד מסוים?
לפי אילו עקרונות יש לעגן התקשרות עם מועמדים אלו?
איך לתמוך בסוחר המייצג "אותנו"?
איך לתת שירות בחו"ל למוצרים עתירי ידע?
מתי וכיצד רצוי לעדכן את צינור השיווק?
תיאורו:
כריכה קשה, כ-200 עמודים
היצוא התעשייתי המופנה מישראל כלפי חו"ל מסתכם בעשרות רבות של מיליארדי דולר, ושותפים לו אלפי יצואנים.
בספר זה יש התייחסות לשאלות עיקריות אשר מעניינות יצואן תעשייתי:
- האם כדאי לייצא לחו"ל, וכיצד לבחור את המדינות אליהן נרצה ליצא?
- מה ההבדל בין יצוא לבין רכישת יצרן מקומי במדינת יעד?
- כיצד חקר שוק מסייע לקבלת החלטות בנוגע לייצוא?
- מהן החלטות המוצר, החלטות המחיר, החלטות הנוגעות להפצה פיזית?
- קידום המכירות, שיצואן צריך לקבל כאשר הוא עומד לייצא לחו"ל
- כיצד רצוי לנהל שיווק לחו"ל בחברה שהיא יצרנית רב לאומית?
- מהן טקטיקות המכירה הרצויות בעת שיווק הנעשה בחו"ל?
- כיצד מתקצבים את השיווק לחו"ל?
ושאלות נוספות.
שיווק תעשייתי לחו"ל
תיאורו:
כריכה קשה, כ-290 עמודים
שיווק של דירות מסוג יד שניה
השוק של תיווך נדל"ן למגורים המתייחס לדירות "יד שנייה" הוא שוק בגודל שנתי של מאות מיליון דולר, ופועלים בו אלפי מתווכי נדל"ן.
כמו הרבה שווקים קמעונאיים, זה שוק אשר פועלות בו רשתות ומולן מתווכי נדל"ן פרטיים רבים.
בספר זה יש התייחסות לשאלות המייצגות החלטות עיקריות הנבחנות על ידי מתווך נדל"ן.
האסטרטגיה העסקית, אלו הן שתי ההחלטות הבאות:
האם להקים משרד תיווך עצמאי, או לחלופין, להצטרף כזכיין, או אף כסוכן משנה, אל רשת ארצית לתיווך נדל"ן?
האם לפתוח, או להצטרף אל, משרד תיווך הנמצא בסמוך אל שכונת המגורים או לחלופין, לפתוח או להצטרף למשרד כזה הנמצא הרחק יותר, בקרבה אל שוק יעד מבטיח?
ברמה של החלטות השיווק, אלו הן החלטות כגון הבאות:
כיצד להטמיע גישה שיווקית בעבודתם של עובדי המשרד של מתווך הנדל"ן?
אילו קבצי מידע שיווקי רצוי לנהל?
מה כלול במחקר שוק אודות דירות "יד שנייה", אשר אותו ניתן לשקול אחת לכמה שנים?
כיצד נראות תוכניות שיווק המתאימות למתווך נדל"ן, אשר לפיהן רצוי לעבוד?
כיצד ניתן לבצע פילוח שוק יעיל של מוכרי וקוני דירות?
האם לשווק גם "פרוייקטים" של נדל"ן חדש למגורים?
האם לעסוק גם בדירות שהן להשכרה?
מהו תקציב רצוי עבור קידום מכירות?
ברמה של החלטות מכירה (sales) אלו הן החלטות טקטיות כגון הבאות:
כיצד לנהל פגישת מכירה מוצלחת?
אילו תשובות ניתן לתת להתנגדויות עיקריות מצד לקוח אפשרי שהוא בעל הכנס (מוכר דירה)?
הניהול של תפקידי שיווק בארגון נדרש להיות מקצועי. המקצועיות הזו נדרשת עקב המגוון הרחב של תפקידי שיווק ועקב התחלופה היחסית גבוהה של כוח אדם המועסק בתפקידי שיווק בארגון.
הגדרה נכונה לתפקידים השונים של העובדים המועסקים ביחידות השיווק היא מסייעת למנהל בארגון לבחור עובדי שיווק מתאימים לצרכי הארגון וגם לעשות בקרה על עבודתם של אותם עובדי השיווק.
בספר הנוכחי נבחנות שאלות כמו הבאות:
האם מותר לגייס איש מכירות שהיה קודם לכן מוכרן בחנות?
מהם כישוריהם הרצויים של איש מכירות ושל תועמלן?
מהו שכר חודשי ראוי למנהל מכירות?
האם מנהל מכירות צריך להיות כפוף למנהל שיווק?
מהו תפקידו של פקיד תקשורת שיווקית?
האם מנהל סניף הוא קצין תחזוקה טוב או שעליו להיות דומה למנהל מכירות?
מהם תפקידיו של מנהל הדסק?
מי מתאים לנהל משרד מכירות של יצואן בארה"ב ובנפרד, בסין?
ספר זה נוסף לששה ספרים מקצועיים קודמים של המחבר. שלושה מתוכם עסקו בשיווק ענפי, בעוד אשר שלושה נוספים עסקו בשיווק שהוא כלל ענפי, והם ביחס לשוק מקומי או לשוק היצוא הנמצא בחו"ל.
בספר הנוכחי בא איזכור של כעשר דוגמאות אמפיריות הלקוחות מניסיונם של ארגונים בניהול של עובדי השיווק שלהם.
עובדים בתפקידי שיווק
שיווק של לימודים אקדמים
השוק ללימודים אקדמיים בארצנו הוא שוק דינמי ותחרותי.
בצד הביקוש יש בפרט רבבות רבות של תלמידים המתחילים בכל שנה את לימודי התואר האקדמי הראשון שלהם.
בצד ההיצע שלו פעילים עשרות מוסדות אקדמיים והם מעט אוניברסיטאות והרבה מכללות.
לכן, עבודת השיווק הנעשית מאת מוסד אקדמי נדרשת להיות מיומנת.
בספר זה יש התייחסות לשאלות או החלטות שיווק עיקריות אשר מעניינות את מנהליו של המוסד האקדמי, כגון הבאות:
איסטרטגיה
האם רצוי להיכנס תחת חסות אקדמית של מוסד יוקרתי אחר או של משקיע?
כלפי אילו מעגלים הסובבים את התלמיד הפוטנציאלי, יש להפנות עבודת שיווק?
כיצד ניתן למפות חוגים אקדמיים גם מנקודת מבט עסקית?
כלפי אילו שווקי יעד כדאי לפנות?
טקטיקה
מהם קבצי המידע השיווק אשר אותם רצוי לנהל ביחידות שיווק מרכזית?
מהם יחסי המרה רצויים להשגה ב"משפך האקדמי"?
מהם כללים רצויים ל"יום פתוח"?
כיצד רצוי לנסח עבור מוקדנים טבלת התנגדויות ותשובות טלפוניות?
אילו מסרים רצוי להציג לטובתו של חוג אקדמי מסויים?
שיווק בשמונה עשר ענפי משק
הספר הנוכחי מספק למנהל תמיכת ידע תמציתית להחלטות עסקיות וגם צילום של ענפי משק מובילים.
נושאים לדוגמה הנמנים בספר זה הם הבאים:
א. מהם ההבדלים בין שוק הקירור לשוק מיזוג האוויר?
ב. מתי בית החולים נדרש לתוכנית אסטרטגית שיווקית?
ג. מהם מאפיינים של שוק תשומות המים? שוק החשמל הסולארי?
ד. מהי התשואה המושגת בנדל"ן מסחרי?
ה. האם כדאי לתיירן להודות ללקוח גם על הפסד עסקה?
ו. עד כמה תוכנת bim תשדרג את ענף הבנייה?
תשובה תמציתית להחלטות עסקיות, או לשאלות אלו, מסייעת לדירקטור, וגם למנהלים בכירים נוספים, לכהן בארגונים מענפי משק שונים תוך הבנת השוני ביניהם.
תיאורו:
כריכה קשה, 557 עמודים
תובנות בפיתוח עסקי ובשיווק
הספר הנוכחי נותן למנהל, העובד בפרט במגזר העסקי, תמיכת ידע תמציתית להחלטות.
החלטות לדוגמה הן הבאות:
א. פיתוח עסקי
כיצד לבחון השקעה חדשה?
כיצד להשוות בין חלופות לצמיחה?
ב. שיווק
מה רצוי בעבודה של חקר שוק?
כיצד לבצע חלוקה של צד הביקוש לפלחי שוק של לקוחות?
כיצד להשיג בידול מוצר?
מהי דרך רצויה להפעיל "דחיפה" (push) מול "משיכה" (pull)?
תשובה תמציתית להחלטות עסקיות אלו, מייעלת מאוד את עבודת הפיתוח העסקי וגם את עבודת השיווק אשר מבוצעת לצידה, וגם מביאה להגדלת מכירה שנתית.
בעקבות כך,
מושגת צמיחה בארגון, ובמשק הישראלי כולו.