ספר מקצועי חדש "שיווק של לימודים אקדמים" בימים אלו יוצא לאור ספר מקצועי חדש של ישראל ציגלמן.
הספר כתוב מנקודת מבט ניהולית של הנהלת המוסד האקדמי הנדרש להגדיל את מספר תלמידיו.
בספר נבחנות החלטות כגון הבאות:
- אסטרטגיה
- האם רצוי להיכנס תחת חסות אקדמית של מוסד יוקרתי אחר או של משקיע?
- כלפי אילו מעגלים, הסובבים את התלמיד הפוטנציאלי, יש להפנות עבודת שיווק?
- כיצד ניתן למפות חוגים אקדמיים גם מנקודת מבט עסקית?
- כלפי אילו שווקי יעד כדאי לפנות?
- טקטיקה
- מהם קבצי המידע השיווקי אשר אותם רצוי לנהל ביחידות שיווק מרכזית?
- מהם יחסי המרה רצויים להשגה ב"משפך האקדמי"?
- מהם כללים רצויים ל"יום פתוח"?
- כיצד רצוי לנסח עבור מוקדנים טבלת התנגדויות ותשובות טלפוניות?
- אילו מסרים רצוי להציג לטובתו של חוג אקדמי מסוים?
- כיצד רצוי לבדוק היתכנות כלכלית של חוג אקדמי חדש?
תוכן הספר ניזון, בין היתר, מתוך ניסיוננו בעבודות של תכנון שיווק, או פיתוח עסקי, עבור מוסדות אקדמיים רבים. אלו הם מוסדות כגון האוניברסיטה העברית, הטכניון, היחידה ללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה, מכללת אורט בראודה, מכללת כנרת, מכללת תל חי ואף מכללה אקדמית לאומנות.
כמו כן,
נלמד רבות מתוך הניסיון של מחברו בתור מרצה באקדמיה בארץ ובאוניברסיטת פנסילבניה ואף במכונים חיצוניים כמו מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ואף מכון הדרכה בינ"ל בבוסטון, ארה"ב.
תיאור הספר: כריכה קשה, כמאתיים עמוד
מחיר (כולל מע"מ) ומשלוח בדואר: 140 ש"ח.
ניתן להזמין הספר ישירות מאיתנו.